Globalni koraci 1906–1925.
U ovom periodu, mlada kompanija je nastavila sa astronomskim globalnim širenjem, sve do je Prvi svetski rat nije naglo prekinuo u tome.
Preko okeana — lansiranje u Sjedinjene Države
Sve je počelo reklamom za sisteme magnetnog paljenja u novinama u Sjedinjenim Državama, što je kompaniji Bosch 1906. godine donelo narudžbine u vrednosti od milion dolara i dupliralo prodaju u roku od godinu dana. Poslovanje u Sjedinjenim Državama je bilo toliko uspešno da je kompanija Bosch 1912. godine započela proizvodnju svog popularnog proizvoda u sopstvenoj fabrici u Springfildu, Masačusets.
88 procenata — rezultat globalizacije
Pored Sjedinjenih Država, kompanija Bosch je tražila i druga tržišta širom sveta. Sa filijalama za prodaju u Južnoj Africi od 1906. godine, Australiji od 1907. godine, Argentini od 1908. godine, Kini od 1909. godine i u Japanu od 1911. godine, mreža filijala kompanije Bosch obuhvatila je sve kontinente. Od 1913. godine, poslovanje van Nemačke je činilo čak 88 procenata ukupne prodaje kompanije.
Novi proizvodi — rasveta, generatori i starteri
Kada su automobili postali svakodnevnica i kada je veća brzina zahtevala veću bezbednost, kompanija Bosch je lansirala prikladne proizvode 1913. i 1914. godine. Pored „Bosch rasvete“ — elektronski sistem za rasvetu koji se sastoji od prednjih svetala, generatora, regulatora i akumulatora za bezbedniju noćnu vožnju, starter je doprineo pouzdanosti.
Katastrofa — Prvi svetski rat
Izbijanjem Prvog svetskog rata 1914. godine, sva inostrana tržišta nestala su preko noći, istraživanje i razvoj su prekinuti, a proizvodnja je prebačena na oružje. Umesto magnetnog paljenja, kompanija Bosch započela je proizvodnju detonatora granata. Oko polovine radne snage pozvano je u vojnu službu, a žene su preuzele njihov posao. Nakon ovog regrutovanja, 453 saradnika se nikada neće vratiti iz rata.
Logotip kompanije Bosch
Novi zaštitni žig širom sveta
Filijale za prodaju i zaštitni žigovi dodeljeni su tokom Prvog svetskog rata. Međutim, kupci kompanije Bosch u zemljama Sjedinjenih Država nastavili su sa korišćenjem dobro poznatog reklamnog zaštitnog žiga. Da bi izbegao zabunu, glavni izumitelj Gottlob Honold je 1918. godine brzo dizajnirao novi zaštitni žig sa sidrom u krugu koji ostaje blisko povezan sa kompanijom Bosch do danas.
Slika: Skica novog logotipa (1918. godina)
Novi početak — protiv svih otpora
Nakon završetka rata, 1917. godine, preimenovano društvo sa ograničenom odgovornošću Robert Bosch AG suočilo se sa ogromnim izazovima. Povratak na globalno tržište otežan je povećanom konkurencijom, a patenti su bili opozvani. Međutim, odustajanje nije bilo opcija. Stari kontakti su obnovljeni i nova tržišta su se otvorila. U isto vreme, kompanija se fokusirala na osnovnu veštinu — strast za inovacijama.
Nove funkcije automobila — brisači i sirena
Aktivnosti koje su prekinute ratom, sada su nastavljene. Bezbednost u veoma gustoj saobraćajnoj mreži postala je pokretačka snaga za sektore istraživanja i razvoja kompanije Bosch. Svetla za motocikle i bicikle, Bosch sirena, brisači vetrobrana i paljenje sa elektronskim napajanjem su dodati asortimanu proizvoda do 1926. godine.
Bosch Car Service
Standardizovana usluga klijenata svuda
Mreža nezavisnih radionica za popravke i instalacije koje su se pridržavale istog standarda nije bila novina. To je već postojalo u Sjedinjenim Državama pre rata. Godine 1921, kompanija Bosch je lansirala Bosch Car Service radionice van Nemačke koje su se toliko brzo razvijale da je već do 1930. godine bilo 2750 radionica u 70 država. Ove radionice su pomogle da se naziv Bosch proširi po svetu.
Slika: Svetiljka sa logotipa Bosch usluga postala je prepoznatljiv znak radionica.
Neprekidne transportne trake — trake za proizvodnju
Bilo je sve jasnije da je konkurencija pratila kvalitet kompanije Bosch, dok im je istovremena proizvodnja bila brža i jeftinija. Jedan od razloga za to bile su i trake za proizvodnju, koje je Bosch počeo da uvodi korak po korak od 1925. godine. Ako je ranije bilo potrebno 50 dana za proizvodnju kompletnog sistema magnetnog paljenja, na traci za proizvodnju bilo je potrebno samo pet dana.